حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

یک عاشقانه آرام




نظرات 7 + ارسال نظر
آرام یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

سلام عابر عزیزم

عاشقانه ی قرمزت چقدر سبز بود!

دلم برای قاب نگاه تو تنگ شده بود.نظرتو دیدم برای صبا خوشحال شدم...

خوش به حالت که از دنیای مجازی فاصله گرفتی

دلم به خیالای بهشتیم خوش بود که اونم ...

انگار گمشده مو پیدا کردم الان با اومدن اینجا وپستای تو... حس بغض وشعف

عاشقتم آرام
منم دلم به خود خودت خوشه...
عزیزم تو و دنیات همیشه بهشته هر جا که باشی چه حقیقی چه مجازی

فرداد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام به عابر محترم
اگر حضور نداشتن نتیجه اش اینقدر درخشان می شود...پس بهتر است من هم مدتی حضور نداشته باشم...
واقعا زیبا و پخته....بیشتر دوست دارم نگاهشون کنم تا اینکه حرفی بزنم...
ممنون .

درود بر شما

شما که همیشه لطف بسیار دارید اما اگر واقعا مقبول افتاده باشه باعث دلگرمیه

من بیشتر ممنونم

صبا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

خوش آمدی.

صبا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

خوش آمدی

سلام عزیز همیشگی
خوشم به خوشی خودت :)

یاسا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام عابر رفتی تو کار ماهی گلی

صبا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

روزت مبارک بانوی عزیز بی وفا

روز تو هم مبارک عزیز دلم
بی وفا هم خودمم...

خدا خودش منو از شرمندگی دوستای ماهم در بیاره

صبا... شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

روزه ی سکوتت به افطار میرسد آیا؟؟؟

یه دنیا گل برای تو دارم فقط صبا
با یه دنیا عکس قشنگ میام و از خجالتت در میام
اینقد منو دعوا نکن دیگه صباااااااااااااااااا

من دوست دارم
این چیزیه که عوض نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد