حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

به جناب فرداد

نظرات 14 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ق.ظ

این رد پاها منو یاد جای پای عکسای فرداد عزیز رو دلم انداخت...

فرداد پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

واقعا شرمنده از محبت شما و این عکس زیبا شدم...
با نومیدی سری به اینجا زدم و واقعا شوک شدم...
ممنون و حضورتان مستدام عابر محترم.
(برای کامنت صبای عزیز:دل تو سفیدی مثال زدنی داره...ردپای عکس های من عجب جای مقدسی دارن...سپاس از تو باد صبا.خوش می وزی در جان)

هیچ قابل شما رو نداشت.جبران لطفهایی که به من داشتید و دارید که نمیشه

آرام جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

همیشه از رد پاهای روی برف خوشم اومده
مخصوصن با تقدیمش به همسایه ی عزیزم فرداد حس قشنگی به دلم افتاد .حسی شبیه به آلبوم قابهای هفتگانه ی جناب فرداد

صبا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

کاش واقعآ قلب من یه جای امن و مقدس بود...انوقت با شنیدن این حرف فرداد عزیز حقیقتآ تو آسمونا سیر میکردم نه چسبیده به زمین....

سلام عابر عزیزم...

احوالاتت خوبه؟؟؟؟؟

صبا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

کاش واقعآ قلب من یه جای امن و مقدس بود...اونوقت با شنیدن این حرف فرداد عزیز حقیقتـآ تو آسمونا سیر میکردم نه چسبیده به زمین....
سلام عابر عزیزم...
شب سرد زمستونیت به خیر و خوشی

قو چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

@}--

رامین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.raminweblog.blogfa.com

گفتید بعدا راجع به همه عکسام نظر میدید

خودم هم دیگه نمیدونم چقدر شرمنده همه دوستانم هستم...
همیشه فکر میکردم از پس چند تا کار هم زمان به خوبی بر میام اما دیدم که ادعا کردم ...
من به عکسای شما خیلی علاقه دارم اما واقعا به ندرت فرصت سرزدن به وبلاگها دوستان عزیزی مثل شما رو پیدا میکنم...

اگه هنوز قولم ارزش داشته باشه قول میدم تو تعطیلات عید دقیق ببینم عکسهاتونو و استفاده کنم...

خیلی خیلی ممنون که خونه این حقیرو فراموش نمیکنید

آرام یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

سلام عابر عزیزم

الان باید برات از اون شعرهای تو نیستی بذاریم

دیگه خیلی غیر قابل باور شده این گرفتاریها ومشغله هات

می خوام برم تو قهر آرامی باهات

هی هرچی نمیگم خیال نداری که بیای

نه قهر نه آرام
خواهش میکنم!

فرداد شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام خدمت عابر محترم
عابری که عبورش این روزها بسیار کم است....
خدمت رسیدم تا پیشاپیش سال نو را تبریک عرض کنم و آرزوی شادکامی برای شما و خانواده محترمتون داشته باشم.
همه دوستانتون منتظر شما و عکس های زیباتون هستند.
یا حق.

صبا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

بهارت پر از اتفاقات خوب و خواستنی...
و به بلندای روح وسیعت!
همیشه در پناه خدای خوب آبی ها شاد باشی و سام و موفق..
بهار مبارک.

صبا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

فکر نمیکنی غیبتت کمی غیر عادی زیاد شده عابر؟؟؟

پ.نون پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ق.ظ http://babune.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
هنوز گرفتاری؟

آرام شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

سالت پر از آرامش وسلامت وعشق

ثنائی فر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

رد پای عابری است عاشق و اهل صفا
و نمی دانم چرا تا عکس را دیدم حس کردم برازنده است جناب فرداد را
عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد