حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

قول

نمیدونید چقدر دلم براتون تنگه...

نمیدونید...


به اینکه لحظه ای از قلبم بیرون نرفتید شک نکنید

دو تا بوسه از ته دل هم شلیک به صبا و آرامم

هر دوتون بی نهایت عزیز دلید...


بعد از این شلوغی آخر سال درست حسابی میام

قول

نظرات 7 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااای که خدا می دونه چقدر نگرانت بودم ....هزار بار خواستن باهات تماس بگیرم اما گفتم نکنه مزاحمت بشم....
شادم که سالمی و هستییییییییی....
بوساتم خیلی بهم چسبید منم میبوسمت زیاااااااااااااااااااااااااد

ثنائی فر پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

منتظریم

فرداد پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

پس عکس جدید کجاست؟...

آرام شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

سلام

نمیخوام شبیه اسمت بااااشی.یه عابر که فقط رهگذر بهشت خیالیم میشه...یه عابر که فقط میگذره و...

میخوام ساکن بشی.اهل خیالهای بهشتیم.با بودنت.با عکسات .با مهربونیات.میخوام همسایگیت کش بیاد .طول بکشه.یه لحظه م فکر نکن ما آدمای مجازی قلبمون هم مجازیه ها ...دلمون قد سوراخ جوراب پای مورچه تنگ میشه واست وقتایی که نیستی...

بوسه های مهربونت رسید عابر عزیزم.تو وصبا همیشه به آرام لطف داشتید ...نمیدونم چطور جبران کنم ؟! اما دعا میکنم به آرزوی دلتون برسید

صبا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

روزت مبارک بانوی آب و آئینه....برات همیشه عشقی آرزو میکنم به بلندای روح بزرگو بی تکلفت تا تاب بیاری همه ی درگیری های روزمره رو که آدم رو دچار خمودی میکنه و خسته از تکرار....عاشق که باشی تو تکرارها هم تازه ای و یقینآ تو همینگونه ای!تازه و بکر مثه جنگلای شمالم....
شادیه و سلامتی روح و جسمت آرزوی همیشگی من برای توئه خواهر دوسداشتنیمبوووووووووووووووس

رامین چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://Raminweblog.blogfa.com

بیا راجع به عکس جدیدم نظر بده

تو چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

شایدم بدونیم و به رومون نیاریم...

من که عاشخ تو ام همین که به روت نمیاری از آقاییته خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد