حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

پوزش

اول از همه سلام


بایت این همه بی خبر گذاشتن دوستان مهربانم  ز همتون عذر خواهی میکنم.

متاسفانه دسترسی ن به نت طی روز صفر شده و باز هم درگیر جمع و جور کردن حسابهای مالی پایان سال شرکتم و برای همین شرمنده شما هستم.


امیدوارم همه روز و شبتون به کام بگذره و شاد شاد شاد باشید.

نظرات 9 + ارسال نظر
م مثل محسن.. سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.sari62.blogfa.com

منتظریم...

فرداد جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام عابر محترم
من گفتم شاید ترک اینجا رو کردین...
خدا رو شکر که هستین.
منتظر عکس های زیباتون هستیم.

صبا.. شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

دستامو باز میکنم و با هممممممه ی وجودم در آغوش میگیرمت...چقد دلم برات تنگ شده بود عابریییییی

یاسا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

من می دونم شما چی می گوی
واقعاً مالیچی خسته نباشیییید

صبا.. چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

کجائی بانو؟؟؟؟

صبا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

بانو!
چشام به در خئنت خشک شد.....
خوبی؟؟؟؟

آرام یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

سلام عابر عزیزم
نمیدونم چرا تو میری صبا میاد .صبا میره تو میایی؟
نه اینکه نمیام اینجا
اما سکوتت قشنگ نیست آخه
نت نداری ُدلتم تنگ نمیشه آخه؟

حسین یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://ho3yn.ir

موفق باشید

صبا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد