حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

همقدم...

نظرات 6 + ارسال نظر
پ.نون سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://babune.blogsky.com

می‌دونی یاد چی افتادم؟ عروس و دومادی که توی کلیسا دارن می‌رن طرف کشیش که عقد کنن!! با اون آوای ارگ!

با این تفاوت که اونا باید پای چپ و راستشونو با هم سینک کنن اینا اجباری ندارن :)

ایشالا قسمت شما هم بشه :)
ما که تو عروسمون نشستیم تو ماشین بوق بوق کردیم
تنها چیزی که بهش فکرم نکردیم سینک کردن قدمامون بود

فرداد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

لحظه ها رو عالی ثبت میکنین عابر محترم...

من همه عمرم مدیون لحظه هام
و لحظه های بزرگی رو دیدم و نتونستم ثبت کنم...

بعضی لحظه ها از حد یک لحظه به قاب دو بعدی عکس من سقوط نمیکنن از بس که بزرگن

یاسا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

کفتر کاکل پسر وای وای

صبا.. یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ق.ظ

بازم شدیدآ با فرداد موافقم

صبا.. یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ق.ظ

بازم شدیدآ با فرداد موافقم

من عاشقتم عزیزم

صبا.. یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

من بیشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتر

قبول... هر چند میدونی که من بیشتر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد