حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

برای صبای عزیزم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرداد شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

چقدر دلم برای صبا تنگ شده...
حقا که خواهر بی نظیری برایش هستین.

من هم بسیار دلتنگشم

دانشجویی کار پر دردسریه
امیدوارم هر جا که هست تا جایی که میشه شاد شاد شاد باشه

صبا... شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااای عابر عزیزم...
حیف که الان تو دانشگاهم وگرنه یه دل سیر گریه میکردم!
این پستت به همراه عکسی که برام فرستادی و تازه همین الان دیدمش نمیدونی چقققققدر دلتنگم کرده از همین جا از همتون عذر میخوام!نبودنم رو به پای بی معرفتیم نذارین...نمیتونم

سلام صبا جونم
عزیزم تو همیشه هستی
همینجا
در قلب من :)

فقط یه کم نگرانت میشم که اونم بی دلیله
تو همیشه مثل کوهی در برابر مشکلات دانشجویی که سهله :)

هیچ قابلتو نداشت عزیزم
از اونجا هم بهت سرزدم که بدونی واقعا به یادت بودم
همیشه صبا باش
هزار تا بوسه...

ثنائی فر سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.sanae.blogfa.com

یاد عکسی که فرداد عزیز از قلندرش گذاشته بود افتادم
این نیز زیبا بود

راست میگید...
چرا به یاد خودم نیومد؟!...

شما ذهن شفاف و بازی دارید بانو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد