حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

حرفهای عکسها

پیشه ام عبور است چهارچشمی از کنار

خانه جدید

درود 

 

بعد از همفکری با دوستان عزیزی که در وبلاگ قبلی با بنده همراه بودند و مشکلات ناشی از عدم آپلود درست عکسها در بلاگفا و مشکلات عدیده دیگر تصمیم به کوچ به محله بلاگ اسکای گرفتم. 

امیدوارم در این محله جدید به اندازه پیش به میهمانی آلبوم آماتور من بیائید. 

گلچینی از عکسهایی که در دو وبلاگ قبلی(قابل تامل و حرفهای عکسها) داشتم را در اولین فرصت به دیوار های خانه جدیدم آویزان خواهم کرد و سعی خواهم داشت قدر چشمان شما را بدانم و نگاهتان را به تماشای تصویرهایی میهمان کنم که ارزش دیده شدن را داشته باشند. 

 

سپاس بیکران 

عابر 

نظرات 16 + ارسال نظر
آرام دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

سلام
نگارخانه ی نومبارک
هرچند که من با بلاگفا یه جور دیگه خوشم اما امیدوارم پر از عابرهایی بشه که قدر تصویرهاتو بدونن و نگارخانه ت پر از عکس بهشتی بشه

قدم بر چشم من نهادی آرام جان
ممنونم

صبا.. دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

مبارکت باشه این خونه ی جدید!
از صمیم قلب امیدوارم رو در و دیوارش هر چی قشنگیه نقش ببنده!مثل همیشه

من عاشقتم به مولا

سنجاب دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://sanjab222.blogfa.com

سلام.بعد از شش سال وبلاگ نویسی هنوز نتوستم درست و حسابی یک عکس رو آپلد کنم!
من فکر کنم اینجا اومده بودم؟

سنجاب

برای من اونقدر معنی داره که خودمم تعجب میکنم

خوشحالم که اومدی اینجا
بیشتر بیا
منم حتما میام اونجا زیاد

صریخ دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.razesarikh.blogfa.com

خونه جدید مبارکا باشه .......

ممنونم جناب صریخ
سایتون کم نشه

صبا.. سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

خاتون‌ِ ماه‌ِ سوّم‌ ! بی‌بی‌ِ داغ‌ِ خُرداد !
بیا که‌ بی‌حضورت‌ ، دل‌ از ترانه‌ افتاد !
نه‌ از ستاره‌ دَم‌ زد ، نه‌ کوچه‌ رُ قدم‌ زد ،
قاصدکا رُ دست‌ِ نسیم‌ِ نابَلَد داد !
نوشت‌ُ خوندُ سَر رفت‌ ، تا آخرِ سفر رفت‌ ،
دنبال‌ِ همنفس‌ بود ، برای‌ کشف‌ِ فریاد !
قله‌نشین‌ ! کجایی‌ ؟ بگو که‌ همصدایی‌ !
بگو تو قصرِ جادو ، ما رُ نبردی‌ از یاد !
همیشه‌ پا به‌ پامی‌ ، تو لرزش‌ِ صدامی‌ ،
درست‌ مثه‌ یه‌ یاور ! درست‌ مثه‌ یه‌ همزاد !
آینه‌ بی‌تو سرده‌ ! بهشت‌ِ قصه‌ زرده‌ !
با تو کویرِ تشنه‌ ، میشه‌ یه‌ دشت‌ِ آباد !
ببین‌ که‌ بی‌تو لالم‌ ! مرثیه‌ی‌ زوالم‌ !
بیا تا جون‌ بگیره‌ ، نبض‌ِ ترانه‌ی‌ شاد !
بی‌بی‌ِ عطرُ مهتاب‌ ! هق‌هق‌ِ ما رُ دریاب‌ !
که‌ این‌ نفس‌بُریده‌ ، یه‌ فصل‌ِ تازه‌ می‌خواد !
یغما گلروئی

اگه این شعر رو زودتر میدیدم قطعآ به جای شعر اکسیژن اینو میذاشتم!هر چند....فرقی نمیکنه...چه اینجا....چه اونجا....مهم اینه هدف توئی!
خاتون ماه سوم....برات دنیا دنیا انرژی آرزومندم!

وای

صبح ساعت هشتمو نورانی کردی برام صبای من
شارژ شارژ میرم سراغ انبوه کار :)

پ.نون سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://babune.blogsky.com

سلام و خونه‌ی نو مبارک!

چه قالب جذابی :)

سلام ازمنه
ممنونم قالبم قابل نداره :)

حسین سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام عابر باغچه نو مبارک ان شا الله مثل گذشته ما رو به فیض برسونی

سلام
خواهش میکنم
من از حضور شما مستفیض میشم

بانوی آبان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.poshtevazheganesokot.blogsky.com/

سلام

مبارک باشه ...

لینک شدید ...

سلام بانوی آبان

ممنونم
شما هم لینک شدید :)

فرداد چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام عابر محترم
تصمیم درستی گرفتین.چراکه معمولا بلاگ فا برای کامنت گذاشتن هم مشکل داره...
در هر صورت مصادف شدن این تغییر با شروع فصل رنگ ها مبارکه...
منتظر رد پاهای هنرمندانه شما در این وبلاگ هستیم.

پادشاه فصلها...

بی صبرانه منتظر رسیدنشم
ممنونم

مجید پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام ایشالله خونه هات زیاد زیاد
کاش از بهار هم !!! عکس می گذاشتین ؟

متاسفانه من از اواسط خرداد دوربین دار شدم و از شکوفه ها عکس ندارم

اما چشم در اولین فرصت گلچین همه عکسهای قبلیمو اینجا میذارم

شاهین پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://ruzanehayeman.blogsky.com

دوربینت چی‌ هس حالا؟ لنز‌هات رو هم بگو سر راه:د

خونهٔ جدید مبارک

از روی اگزیف یکی از عکسام میتونید نوع دوربینم و لنزشو ببینید
تو لینک "قابل تامل " یا "حرفهای عکسها"

خودی! شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.sari62.blogfa.com

کلبه نو مبارک...

سلام بر دلتنگی عزیز
ممنونم

مذاب ها یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://mozabha.blogsky.com

سلام عابر بزرگوار...
گالری نو مبارکباد ، امید که چشم سومی باشد برای هرآنچه که در روزمرگی هایمان هنر دیدنش را نداشته ایم ، منتظر نگاه زیبایتان می مانیم ، بیصبرانه....
موفق باشی و مستدام.

ممنونم جناب مذابها
در اولین فرصتی که بتونم ازدست حجم کار در برم
چشم

صبا.. دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام طلا یانو!
کجائی توووووووووووووووووووووو

خدا یه انصاف به این مدیران ما بده

من لا به لای کارایی که هرروز بیشتر میشن گم شدم صبا
باور کن دیگه دارم مصمم میشم ول کنم این شغل پر استرس خسته کننده رو
در تمام زندگیم از کار مالی فراری بودم
آخرشم شدم یه کارمند مالی

صبا... دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

ای خواهر به قربونت!
اندکی....اندکی....اندکی بیشتر صبر عابرم!
سحر نزدیک است!اما هر جا حس کردی این کار داره روحتو آزار میده ولش کن..کار برای زندگی بهتره نه اینکه زندگی کنی که کار کنی و ایمان دارم که تو همین باورو داری!کاش اونجا بودم یه دادی سر این کارفرمات میکشیدم تا بفهمه نباید اینققد خواهرمو اذیت کنه و....یه لیوان چائی داغ تو این روزای پائیزی بدم دستت تا یه کوچولو خستگیت در بره

عزیزمی صبا جون
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ثنائی فر دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.sanae.blogfa.com

سرای جدید مبارک
منتظر هستیم

به روی چشم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد